כיצד לבחור מוהל מוסמך

מוהל מוסמך מספק שירותי מילה ללקוחות רבים. הוא מבצע את הפרוצדורה הרפואית הנ"ל במקצועיות תוך שמירה על אמצעי בטיחות קפדניים. הוא מיומן ויודע להרגיע את ההורים הדואגים. בנוסף, בודק את התינוק לפני ואחרי ברית המילה.  בנימין טנא הינו מוהל וניתן לקבל אצלו מידע מפורט.

מוהל מוסמך – בעל רקע רפואי

מוהל בעל רקע רפואי יודע להתמודד עם כל מצב בצורה הטובה ביותר. הוא מיומן מאוד בזכות לימודיו המדוקדקים, העמידה בדרישות הקורס שעבר כולל במבחנים מעשיים. הוא מתנהל בזהירות רבה לקראת הברית. לומד על מצבו הבריאותי של התינוק ומבצע את המילה רק כאשר ברור לו לחלוטין שהוא כשיר להליך. במידה וקיימים מסמכים רפואיים המעידים שהוא חולה (מסיבות שונות), הברית תידחה למועד אחר. הפרוצדורה עצמה נעשית בתנאים בטיחותיים אופטימאליים. ערכת הברית כוללת כלים תקניים, איכותיים, נקיים וסטריליים. כך לגבי הסכין החדה והמושחזת, המפריד, המגן, המספריים ואחרים. חומרי החיטוי, האלחוש והחבישה יהיו מאיכות גבוהה. הכול על פי דרישותיו המחמירות של משרד הבריאות. המילה תיעשה כאשר התינוק שוכב על משטח יציב. המוהל עצמו יהיה לבוש חלוק ויכין עצמו מבחינה היגיינית. זאת, כולל ניקוי ציפורניים עם מברשת, רחיצת ידיים וכדומה.  הוא יבצע את הברית רק כאשר הוא כשיר מבחינה פיזית ובריאותית.

טקס דתי על פי המסורת

טקס הברית יתנהל על פי רצונם וטעמם האישי של ההורים. לרוב, מדובר על טקס דתי חגיגי המלווה בברכות, שירה, תפילות וכדומה. לאחר חיתוך העורלה הוא יבצע חבישה מושלמת לפצע שנוצר וינחה את ההורים לגבי טיפול בתינוק בימים הקרובים. הוא עצמו יבדוק אותו לאחר יום ויהיה זמין בכל רגע נתון לקבלת בקשות ומשוב מההורים.

מוהל מוכשר ואדיב

בנימין טנא הינו מוהל מומחה לנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים, ייעוץ פרטני לכל סיטואציה, תמיכה מרגיעה ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, מידע רפואי, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן. הוא ישמח להעמיד יכולותיו המוכחות וכישוריו לטובת אחרים.

 

 

 

מוהל מוסמך