בני5-1-removebg-preview

התקשרו עכשיו

איך למצוא מוהל מקצועי

מוהל מקצועי הינו בעל הסמכה לאחר שלמד את המקצוע בקורס הכולל גם הכשרה רפואית מתאימה. הוא מכיר את הפרוצדורה לעומק ומיומן בביצועה. מבצע את המילה תחת תנאי בטיחות מוקפדים. המיומנות שהוא מפגין תורמת מאוד לשקט הנפשי של ההורים. בנימין טנא הינו מוהל מוסמך וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

מוהל מקצועי – מוכשר ואדיב

מוהל הינו מוכשר לביצוע הפרוצדורה הרפואית הנ"ל לאחר שלמד בקורס ועמד בכל דרישותיו כולל המעשיים. הוא מתכונן היטב לכל ברית מילה ומקפיד על כל פרט קטן. ראשית, הוא מוודא שהתינוק מוכן מבחינת בריאותית. בכל מקרה של מחלה או מקרה בריאותי גבולי אחר הוא ינהג על פי הוראות הרופאים. במקרים מסוימים, יידחה הטקס עד שיוברר כי התינוק כשיר לעבור אותו בהצלחה. את המילה עצמה יעשה על פי כללי ודרישות משרד הבריאות ובתנאים אופטימליים. הוא יעשה שימוש בכלים תקניים, איכותיים, נקיים וסטריליים. כך לגבי הסכין המושחזת, המפריד, המספריים, המגן ועוד. הוא עצמו יקפיד על היגיינה אישית, ירחץ ידיו, ינקה ציפורניו, ילבש חלוק וכדומה. המוהל יבצע את הפרוצדורה רק כאשר הוא בריא וכשיר פיזית. במהלך הברית הוא יקפיד שהתינוק ישכב על משטח יציב וינחה את הסנדק להחזיקו באופן המונע תזוזה כל שהיא.

טקס דתי ו/או על פי המסורת

טקס הברית יתנהל על פי טעמם האישי של ההורים. לרוב, מדובר על טקס דתי חגיגי המלווה בברכות, שירה, תפילות וכדומה. המוהל יברך וינהל אותו ברוח דתית שמחה. חיתוך העורלה יתבצע בריכוז גבוה ולאחר מכן יגיע שלב החבישה המושלמת. הוא ינחה את ההורים לגבי טיפול בתינוק ליממה הקרובה ולאחריה. הוא יבדוק אותו כבר לאחר יום ויהיה תמיד זמין לשאלות.

מוהל בעל יכולות וכישורים

בנימין טנא הינו מוהל מוסמך ומומחה לנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים, ייעוץ סבלני, תמיכה המשרה רוגע רב,  זמינות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, מידע רפואי, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח לשרת אחרים.

 

מוהל מקצועי