בני5-1-removebg-preview

התקשרו עכשיו

איך בוחרים מוהל מומלץ?

מוהל מומלץ לתינוקות בני שמונה ימים. במקרים בהם מצבו הרפואי של הילוד אינו מאפשר זאת אזי הברית תידחה. הוא מבצע את המילה במיומנות רבה תוך כדי שמירה על בטיחות רבה. הוא מרגיע את ההורים החוששים בזכות המיומנות והניסיון שלו אבל גם בדרכים נוספות. בנימין טנא הינו מוהל וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

מוהל לברית – מומלץ ובעל רקע רפואי

מוהל לברית חייב לקבל הסמכה לאחר שלמד את המקצוע ועמד בדרישות הקורס כולל במבחנים המעשיים. מדובר, אמנם, בטקס יהודי מסורתי אבל גם בפרוצדורה רפואית בהם מתבצע חיתוך עורלה. ביצוע חלק על פי כל כללי הבטיחות ימנע סיבוכים מסוכנים, ולכן, המוהל נוקט בכל האמצעים הבטיחותיים הנלווים. ראשית בדיקת התינוק לפני הטקס. במידה ובריאותו אינה  מאפשרת זאת אזי הוא ידחה. במקרים בעייתיים ומורכבים הוא יקרא מסמכים רפואיים ויתנהל על פי המלצת הרופאים. הפרוצדורה עצמה תיעשה תוך כדי שימוש בכלים איכותיים, תקניים, נקיים וסטריליים. כך סכין חיתוך מושחזת וחדה, מגן, מפריד, מספריים ועוד. יהיה צורך כמובן, בחומרי אלחוש, חבישה וחיטוי. כל אלו חייבים להיות תקניים על פי דרישות משרד הבריאות. הוא ידאג לבצע את החיתוך על משטח יציב וינחה את הסנדק לאופן האחיזה בתינוק למניעת תזוזתו. הוא עצמו ילבש חלוק, ינקה ציפורניו וירחץ את ידיו לשמירה על היגיינה אישית.

הטקס

טקס הברית יתנהל על פי המסורת הנהוגה אצל ההורים. במקרים רבים הוא ילווה בתפילות, ברכות, שירים ואלמנטים דתיים אחרים. הפרוצדורה כוללת מספר שלבים כמו הפרדת העורלה, הגנה על הפין וחיתוך באבחה חדה אחת. השלבים האחרונים הינם חבישה איכותית, וכמובן, הדרכת ההורים לגבי טיפול בתינוק ובפצע שנוצר. הוא יבצע מעקב אחר התוצאות לאחר יום ובהתאם לצורך.

מוהל ידוע

בנימין טנא הינו מוהל מומחה ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים, ייעוץ סבלני, תמיכה נפשית ומרגיעה ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, מידע רפואי, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן. הוא ישרת בשמחה אחרים.

 

 

מוהל מומלץ