בני5-1-removebg-preview

התקשרו עכשיו

איך בוחרים מוהל לברית?

מוהל לברית משרת לקוחות אשר רוצים למול את בנם. המשימה המוטלת עליו הינה רבת אחריות והוא מבצע אותה על הצד הטוב ביותר. מדובר בפרוצדורה רפואית אשר יש להתכונן אליה היטב ולהנחות את ההורים לאחריה.  מוהל עם רקע רפואי יוריד חששות רבים מהורים מודאגים. בנימין טנא הינו מוהל מוסמך וניתן לקבל אצלו מידע רב.

מוהל לברית – קשוב לצרכי הלקוחות

מוהל מבצע את הברית במיומנות רבה. הוא קשוב לצרכי ההורים ומרגיע את חששותיהם. בעת הצורך הוא יגיע לפני הברית כדי לראות את הילוד ולוודא שהפרוצדורה תעבור בצורה חלקה. במצבים גבוליים של מחלות וכדומה הוא יבדוק מסמכים רפואיים ויפעל על פי המלצת הרופאים. במקרים בהם לא יהיה ניתן לבצע את המילה אחרי 8 ימים הוא ידחה את הטקס עד שמצבו הרפואי של התינוק יאפשר זאת. הברית עצמה תתבצע בצורה חלקה תוך כדי נקיטת כל הצעדים הבטיחותיים ההכרחיים. הדבר אומר משטח יציב עליו ישכב התינוק, כלי עבודה איכותיים, נקיים וסטריליים כמו: סכין חדה, מפריד, מגן, מספריים ואחרים. יש צורך בחומרי אלחוש, חבישה, חיטוי ועוד. כל אלו חייבים להיות תקניים ומורשים לשימוש על ידי משרד הבריאות. המוהל עצמו יתכונן אישית לכל ברית והדבר כולל לבישת חלוק, רחיצת ידיים, ניקוי ציפורניים ופעולות נוספות להיגיינה אישית.

נוהל הברית

קיימים סוגי טקסים. במקרים רבים, מלווה הטקס בשירים, ברכות ותפילות המותאמות למעמד הדתי המרגש. המוהל עצמו יבצע את המילה על פי הנוהג הקיים כאשר יקפיד מאוד על חיתוך באבחה אחת. לאחר מכן, הוא יבצע חבישה מותאמת וידריך את ההורים לגבי ההתנהלות בימים הראשנים. הוא יבדוק את הנימול לאחר יום, ואחר כך על פי הצורך.

מוהל בעל מוניטין

בנימין טנא הינו מוהל מומחה ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים, ייעוץ לכל סיטואציה, תמיכה נפשית המרגיעה את הלקוחות, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות והתמחויות, מידע רפואי נדרש וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת אחרים.

 

 

מוהל לברית